شبیه ساز جنگی پرواز DCS world

 

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات بازی :
–    پرواز واقع گرایانه
–    پرواز بر فراز کوه های روسیه ، گرجستان ، آبخازیه ، اوست (منطقه‌ای در دو طرف رشته‌کوه‌های قفقاز بزرگ)
–    مسیرهای آموزشی جدید
–    ماموریت ها و عملیات جنگی مختلف
–    ماموریت های اشتراکی آنلاین
–    ویرایش گر ماموریت قدرتمند
–    دینامیک پرواز واقع گرایانه هواپیما
–    وجود شمار زیادی از هواپیماها ، کشتی ها  و سلاح های هوایی
و امکانات جذاب دیگر

 

 

دوستان به دلیل حجم بالای بازی فقط قادر به گذاشتن لینک تورنت این بازی هستم اگر نمیدانید تورنت چیست و نحوه استفاده از آن را میخواهید بدانید به لینک زیر بروید:

تورنت چیست و آموزش جامع تورنت

 

 

 

دانلود شبيه ساز dcs world
 
کليه مطالب سايت اختصاصي بوده و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع جايز نيست
در صورت ذکر منبع اشکالي ندارد
 
حجم: 5.26 گیگابایت
رمز فايل : fsxdownload.lxb.ir
 

 

 

 

 

 

 



می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , , ,

نظرات

مهدب
مهدب در تاریخ 1398/12/21/3 و 9:04 گفته :
سلام. چه سیستمی برای این بازی مناسبه
پاسخ: سلام خدمت شما فکر کنم رم بالای 4 و گرافیک 512
علیرضا
علیرضا در تاریخ 1398/1/16/5 و 20:25 گفته :
سلام میخواستم بدونم میتونم با این نسخه انلاین هم بازی کرد

پاسخ: با سلام برای انلاین بازی کردن حتما باید از استیم نصب کنین
مهران
مهران در تاریخ 1397/12/26/7 و 6:46 گفته :
سرعت دانلودش داغووونه 1 روزه داره دانلود میکنه همش 3 درصد شده
پاسخ: میتونین از استور استیم دانلود کنین رایگانه اونجا
Amir Esmaili
Amir Esmaili در تاریخ 1397/1/24/5 و 10:27 گفته :
سلام وقت بخیر
من دنبال DCS World نسخه جدید و کاملش میگردم که بتونم آنلاین هم راحت اجراش کنم اول اینکه اینی که گذاشتید کرک شدس دیگه؟ مشکلی برای آنلاین نداره؟ دوم اینکه لینک تورنت برام سرعتش خیلی پایینه میخواستم ببینم امکانش هست شما برای من توی یک سایت کلود آپلودش کنید لینکش رو برام بفرستید؟ هزینه اینترنتتون هم در خدمتتون هستم.
ممنون
پاسخ: سلام بله کرک شدست راستش هزینه اپلودش مشکلی واسم نداره زمان اپلوده که با توجه به سرعت نت خیلی طول میکشه
محمد
محمد در تاریخ 1396/12/3/4 و 16:10 گفته :
با سلام خدمت شما
میخواستم بدونم چرا موقعی که دارم با تورنت دانلود میکنم پیدا نمیکنه
پاسخ: شاید لینکاش خراب شدن بررسی میکنم دوباره
نیما
نیما در تاریخ 1396/10/22/5 و 13:51 گفته :
سلام من دانلود کردم فقط یک هواپیماداره su 25
علی رحیمی
علی رحیمی در تاریخ 1396/9/8/3 و 20:27 گفته :
با سلام، خوبید
یه سوال ! این کامله یا مثل ورژن اصلیش 2تا هواپیما داره ؟!
پاسخ: سلام کامله تورنتشو گرفتم
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: